Πολιτική Επιστροφών
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ - ΑΛΛΑΓΩΝ - ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ / Decomall
Οι όροι και οι προϋποθέσεις που αναλύονται παρακάτω ισχύουν για όλα τα προϊόντα τα οποία αγοράζονται μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος Decomall.gr.
___________________________________________________________________________
Ακύρωση Παραγγελίας
Κατόπιν παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος Decomall.gr, σας παρέχετε η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας σας εντός της ίδιας ημέρας.
Υπαναχώρηση Και Επιστροφή Προϊόντων
Σύμφωνα με τα οριζόμενα από το Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών, ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού.
Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος παραλαβής και επιστροφής των προϊόντων.
Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται αποδεκτή αυστηρά εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, δεν έχουν ανοιχτεί, δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και συνοδεύονται με το τιμολόγιο αγοράς ή την απόδειξη λιανικής πώλησης.
Για την ορθή επιστροφή των προϊόντων, ο καταναλωτής υποχρεούται να συμπληρώσει την ακόλουθη φόρμα υπαναχώρησης και να την αποστείλει με e-mail στο info@decomall.gr.
Η παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων πραγματοποιείται αυστηρά από την διεύθυνση παράδοσης που μας έχει υποδείξει εξ αρχής ο καταναλωτής ως διεύθυνση παράδοσης.
Σε περίπτωση όπου ο καταναλωτής έχει επιλέξει «παραλαβή από τη συνεργαζόμενη μεταφορική στην Αθήνα», θα πρέπει να επιστρέψει ο ίδιος το προϊόν έως τη μεταφορική απ’ όπου παρέλαβε.
Σε περίπτωση όπου αυτό δεν είναι εφικτό, αναλαμβάνουμε να παραλάβουμε το προϊόν από το χώρο σας μέσω της συνεργαζόμενης μεταφορικής μας.
Η χρέωση για την παραλαβή-επιστροφή του προϊόντος διαμορφώνεται από τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής σας και το βάρος του προϊόντος και επιβαρύνει τον καταναλωτή.
Όποιον τρόπο και αν επιλέξετε για την επιστροφή των προϊόντων, το αίτημα σας θα τεθεί σε ισχύ από την ημερομηνία που θα μας αποστείλετε τη φόρμα υπαναχώρησης.
Εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή των επιστραφέντων εμπορευμάτων από το Decomall, και εφόσον αυτά δεν έχουν υποστεί φθορές και τηρούν όλες τις προϋποθέσεις επιστροφής τους, το Decomall αναλαμβάνει να επιστρέψει στον καταναλωτή το ποσό της αξίας των επιστραφέντων προϊόντων εκτός του κόστους των μεταφορικών αποστολής και επιστροφής των προϊόντων, μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξει ο καταναλωτής.
Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφομένων προϊόντων θα πραγματοποιείται αφού πρώτα λάβουμε τη σχετική φόρμα υπαναχώρησης και κατόπιν έγκρισης αυτής. Επίσης σημαντική προϋπόθεση είναι η παράδοση-επιστροφή των προϊόντων στην έδρα της συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας ώστε να μπορέσει να πραγματοποιηθεί έλεγχος.
Εάν η αρχική συσκευασία του προϊόντος ή το εσωτερικό του, έχουν υποστεί ζημιά ή φθορά με υπαιτιότητα του καταναλωτή ή έχει μειωθεί η αξία του προϊόντος λόγω λάθους χειρισμού, σε αυτή την περίπτωση δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή των προϊόντων.
Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία οφείλεται στην εταιρεία μας ή στους συνεργαζόμενους προμηθευτές-συνεργάτες μας, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα επιστροφής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής καθώς και της αποστολής της σχετικής φόρμας υπαναχώρησης με τα έξοδα να επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου την εταιρεία μας.
Σε περίπτωση όπου η συσκευασία δεν είναι στην αρχική της κατάσταση ή υπάρχει φθορά στο εσωτερικό ή απώλεια οποιουδήποτε τεμαχίου, τότε η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή και η εταιρεία δεν υποχρεούται να επιστρέψει το χρηματικό ποσό που έλαβε για την εξόφληση της παραγγελίας.
ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ-ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ – ΑΛΛΑΓΩΝ
§
§ Προϊόντα τα οποία έχουν κατασκευαστεί κατόπιν παραγγελίας!
§ Προϊόντα όπως μαξιλάρια, στρώματα και ανωστρώματα εφόσον έχουν ανοιχτεί για λόγους υγιεινής.
§ Ανταλλακτικά προϊόντων (π.χ. ανταλλακτικά ροδάκια, ανταλλακτικά μπράτσα, ανταλλακτικά ξαπλώστρας κλπ.).
§ Γυάλινα προϊόντα λόγω ευθραυστότητας.
§ Προϊόντα τα οποία είναι κατασκευασμένα από αφρό μνήμης (π.χ. στρώματα και πουφ)
§ Σε περίπτωση όπου ο καταναλωτής έχει πραγματοποιήσει αγορά ενός προϊόντος χωρίς να ελέγξει τα χαρακτηριστικά του (π.χ. διαστάσεις, χρώμα κλπ.).
___________________________________________________________________________
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, συνιστάτε η βιντεοσκόπηση κατά το άνοιγμα της συσκευασίας των προϊόντων καθώς και η λήψη φωτογραφιών.
Σε περίπτωση παραλαβής ελλαττωματικού προϊόντος θα σας ζητηθούν.
___________________________________________________________________________
ΓΙΑ ΟΠΟΙΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ ΚΙ ΑΝ ΘΕΛΗΣΕΤΕ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ, ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΟΥ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΕΙ ΖΗΜΙΑ Ή ΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΟΙΟΝΤΟΣ.